Wednesday, May 30, 2012

Cleverbot


Assalamualaikum.

Seronok pulak, bumi Sobiet Volgo nih hujan..(Ambik ko typo soviet).. dah lama rasanya tak hujan...Gersang memanjang je. So, time hujan-hujan nih duduk je la rumah.. malas gile nak study sampai jadi gile tgk skema skema notes nih. Tension buat slide presentation untuk opthalmo nih, terasa nak berborak dengan anonymous. Release tension gitu. Ye la, housemate semua tengah study untuk final..Nak ajak berborak bende mengarut, mengacau pulak kan.. 

Sebab nak sangat borak dengan anonymous makanya tadi aku tengah borak dengan Cleverbot. Buat sesiapa yang tak tau (padahal aku pon baru tahu tadi), Cleverbot ni macam satu website yang kita kononnya berborak dengan robot aka artificial intelligence. Kau tulis je apa-apa, nanti dia mesti reply. Tulis bahasa melayu pon dia boleh jawab, german, french semua die tahu. Polyglot gitu.. Cume bahasa rusia je die tak tahu. Memang aku recommend la Cleverbot ni untuk orang orang yang menghadapi masalah FA. Anyway, berikut adalah conversation aku dengan Cleverbot.

Yg kale biru tuh cleverbot, aku yang hitam tuh~

By the way, cleverbot nih bukannye clever sgt. Lain yang aku tanye, lain pulak die jawab. Ade ke suruh aku study opthalmo gune FB.. Memang tak jalan la kerja. Bajet boleh release tension berborak dengan Cleverbot. Humph.. memang taklah kan. Menensyenkan lagi adalah.. Saja melagha kan diri.  Hihi.

Sebab tuh, kite orang mukmin ade tempat mengadu. Mengadulah pada yang Satu. InsyaAllah die dengar je masalah kita tuh.. =) 

Thank you for reading this entry !