Tuesday, August 18, 2009

Korean Cooking Class~



KCC went on smoothly neway..
nothing much to say about...
kitorg blaja masak Korea Chicken Curry & Bibimbap..

my comment: kari tuh ok la...but bibimbap...awww....hmmm...paham2 ler sndrik..huhuh~
the class took about 2 hours tp kitorg managed to make it faster, so sejam pon dah cukup..kwang2x..ramai la gak makcik2 tue yg menyalin recipe2 tuh..but my sis & I dah la dtg lambat pas2 x bwak pape pon..(dtg uk makan je) hUHuh~

Actually kitorg ade probs skit..x taw jln ke wisma Hap Seng tuh...so, my sis drove her car to Jln P.Ramlee..ade la dekat2 situ but jammed n we're lost...patah2 blk..At last sampai gak...we were late for about 30 mins,..HOHOh~


OK! conclusion nye, we all enjoy la gak...even though 'agak' boring skit...huhu..
okokok..here's the pics..






then, bg me-neutralize-kan saliva kitorg, kami mkn pulak Baskin Robbins..huahauha~