Tuesday, November 25, 2008

dia datang..






dia datang...
jeng2..
dgn lengang lenggok nya..
dia datang...
jeng2..
dgn lengang lenggok nya..

............huhuh..........

hmm...lagu nih x de kene mengena..
k la..
start dr smlm aku dah start sume2 klas..
AAAaarrgghh..
tgk jadual..
sume hari balik lewat..
bapak ar kepenatan + ketensionan aku nanti..
hm... biase la lyfe as a medic student..
mmg btol2 hetic..
so, ari nih dah ari slase ..
ari kedua aku msk alam 1st year as studnt medic nih..
ccceewwahhh..
huhuhu~

hmmm..
tu je la nak cite..
nagoda (weather) kat sini mmg sejuk...
tp x taw biler nak turun salji..
bapak ke-jelous-an bile tgk kwn2 kat moscow men salji..
x pe2.. volgo aku tunggu ko..
ngehh2..
ngarut dah aku..
nih la ..
padahnye jadik studnt medic..
cepat gile..
hehheh~
jk2...
k laaa..
nih ade tarok pic2.. time last ktorg intensive.. b4 msk ke alam ke-bz-an!!!

ha nih lah Ala yg aku maksud kan~(^_^)


girls2 bersame Ala..


hadiah2 ktorg tuk die



bdk2 laki klas aku yg 'psycho'