Sunday, November 2, 2008

moi ocien trudni den~ (hariku yg plng susah)



sabtu yg lepas.. bersamaan dgn 1 nov 08..
hariku byk dihabiskan di balai polis Volgograd..
weys...penat dol...

cite die cmni...
klas aku ari sabtu start kol 12pm..
tp cos ari ahad ade victory day in russia, so sume klas kene abis awal kol 12pm...
hmm..
tgh ari tuh ktorg satu klas pon pi la gak klas (time tuh tak taw plak klas abis kol 12pm ...lecturer lupe bgtaw)..

hmm...
nak dijadikkan cite, aku pon pi la balai polis cos nak report kejadian ari jumaat ari tuh..slpas aku bgtaw lecturer aku pasal kejadian kecurian tuh...


so, aku, aisyah ( classmate aku yg paling teliti n kuat ingtn) n curretor aku Elene Viktoravna pon pi la kat police station tuh..


lame gak ar..ktorg dok kat situ..
dah la agak menyeram kan..
hmm...
btw..at last x da la membantu sgt pon..
ktorg tgk2 muke2 penjenayah2 volgo..
bapak kebosanan n akhirnye x de pape pon..
(lain kalik baik x yah wat report)
hm...
pape pon sume dah nak jadik...
aku redha je la...
maybe ade hikmah di sbalik ape yg dah terjadik nih..



lepas tuh..ktorg pon pi la circus..
ngehh2...
hahaha~